Aisya Abdullah ▲
Follow | Home.
2012. 2013. 2014.
Wednesday 26 February 2014 @ 07:06 | 0 Flower's lover

.........

serious talk, tak taw nak mula kalam macam mana, and nak isi apa.. khas buat majmuah 1.......................... rasa macam nak bagi talk someone to someone. ehem2 bismillah.

(ismail) . seorang yang matang dr semua aspek. aku suka tengok kau senyum, taksuka bila kau marah, sebab nnt kau akan kluarkan kata2 yang akan menghiris kalbu. jadilah lelaki yang bertanggungjawab, yang mudah kawal nafsu amarah dan nipiskan sikit ego tu, takut nanti bakal isteri pun takut. masul memang terbaik, lepas ni kena rajin tolong masulah ye..

(adam) . memang periang sangat, even kita takde la rapat mana, tapi kalau aku tengah marah aku suka tgok muka bahagia kau, hilang terus marah aku. jangan nakal2, suka kacau org kan? haha  ..kau soft hearted, selalu tacing kan ? kena kuatkan hati eh, *bg nasihat mcm mak2* adam yang comel, semoga cepat tinggi.

(amir ismail) . hee kita start kenal and rapat la jugak kot since exam sem 3, memang berbincang sama2, mintak jawapan, exchange pendapat, semuanya dalam dewan exam. and result sem 3 pun kita kongsi sama2. sem 4 dah jarang sikit discuss dlm dewn.. dah bertaubat eh? haha 

(amir hamzah) . kisah lawak, aku taktaw kenapa aku macam susah nak communicate dgn kau. sem 1 kita oke je, slalu borak sama, since sem 2 dah renggang. macam gaduh pun ada, aku pun xtaw sebab apa. ada org kata aku suka kau, tapi aku rasa mcm tak. hm entah la. kita selalu kena kerja sama2 kan? alhamdulillah masing2 cool. haha, moga lepas ni kita oke2 je la ye :)

(pali) . sahabat paling penyayang .even tengah marah pun aku tak bole nak buat muka serius, mesti nak gelak bila tgok muka kau. sentiasa faham keadaan org.. kau baik sgt, mintak tolong apa pun kau tetap akn buat even tu bukn job kau. maaf ye selalu susahkan kau suruh beli makanan ke ape ke.. nnt kat umkl, jangan tidur atas motor ye, haha risau la dengan kau. 

(faiz) . satu bnda yg aku hormat ialah sifat tanggungjawab. even sekecil benda pun aku tgok kau akan tetap settlekan, and kita memg xrapat cuma bila kau gelak, aku happy.. bila kau tidur, aku rasa tenang sebab rupanya selain aku ade jugak org yang ada masalah kuat tidur dalam kelas.. takpe, make sure telinga berjaga disaat mata terlelap.

(muja) . manusia paling detail abad ini, mcm agen CSI pun ada.. aku sllu marah, jeling, buat muka and bebel dkt kau, even kau marah kau dengar jugak.. pasal gosip2 tu kira gurau je la ye, smua tu dilakukan tanpa niat :P kau bnyk bg nasihat, even dlm bentuk teguran marah2, tapi aku ingat dan ikut taw.. jaga hafalan, and doakan aku mampu hadi hafizah.. *amin*

(izzat). kawan yg boleh dibawa bergurau tapi kita memg xrapat.. ijat penyeri kelas, klau kita tak sekelas kat umkl, takde org nak jawab soalan lecturers.. ijat pandai nahu, jealous sgt sgt.. 

(kholil) . heyy budak2, aku la org yg paling bnyk susahkan kau.. aku bersyukur sgt kau sabar dgn kerenah aku, kdg2 aku rasa mcm aku malu dgn kau, bnyk sgt aku paksa kau buat kerja. aku doakan kau cepat matang, jangan kuat melawan, .aku rasa bnyk jugak kerja kita kena buat sama2, and kau redha je terima aku as partner. syukran kathir..

(asyraf). hee aku rasa kau la antara org yg lawak dlm kelas tu. haha teringat waktu kem SIS, selamba je kita berborak mcm org kenal lama padahal baru nk jalinkan ukhwah time tu. tegas dalam lembut, xsemua lelaki ada ciri ni, but u have it. keep it , uve done a good job :)

(hady) . ya Allah, memang lawak, sangat sangat. dan garang serta tegas. perangai mcm kanak2 hyper, tapi kan, hady suka fikir jauh. kata2 selalu menunjukkan kematangan..respect dgn org mcm ni,, hmm adakah hady akan kahwin dulu antara kita semua? *wondering*

(muzairi) . fst sekali thanks sejuta kasih sebab prnh tgur kesilapan aku dulu. and sampai skrg aku xbuat lagi. berani kerana benar kan? ..jerry suka kacau org, tapi dia la penyeri. kurgkan sikit marah2, nanti cepat tua.. nnt kat umkl, aku balas dendam oke.. aku balik tiap hari, kau duduk la kat kolej sensorang. aku selalu nangis tengok kau balik rumah taw ;'( .jangan tukar u taw, aku nk kita semua bljar kat um sama2.

done for ikhwah. 
aku tak banyak kenal korang, sebab setiap antara kita ada perangai tersembunyi. kadang2 nampak baik, kadang2 nakal sangat. tapi sikap penyayang yang ada pada korang memang aku tabik. terlalu protective, dan caring. awal2 kenal dulu, semua nampak macam lembut je, bila dah habis sem, semua keluarkan perangai pelik. sampai akhowat pun pening kepala.

kalaulah dengan painkiller tu boleh buatkan sakit rindu hilang, dah lama aku telan. aku anggap korang macam abang2 dan adik2, bilamana aku boleh cerita semua benda, aku bole keluarkan perangai xbetul depan korang, sampai korang pun malas nak layan. tapi itula adik beradik, even kita gaduh teruk macam spiderman lawan batman, kita tetap akan kembali rapat.. kalau ada gempa bumi, kita semua trpisah, tapi aku yakin atas dasar kasih sayang, kita mesti akan bersama balik ;)

kalau ada kesilapan aku sepanjang dua tahun, aku betul2 mintak maaf. terlalu banyak kelemahan dan kesilapan yg aku kena betulkan. jujur, aku minta maaf atas kelemahan dalam menjaga ikhtilat bainana. aku bukan dari sekolah campur, sebab tu aku xtaw nak treat lelaki mcm mna, aku anggap korang mcm kawan2 perempuan je. inshaAllah aku akan improve.

nanti datang UMKL, jemput2 la dtg rumah. cuma, teratak aku tu selalunya tak berorang. dont worry korg akan sampai jugk rumah aku satu hari nnt. jangan lost contact eh, wasap majmuah tu ceria2kan la.. 

if youre missing someone, then keep him in ur doa. inshaAllah, ukhwah lillahi taala :)



Older Post
My Garden

Diaries Queens Flower Lovers


Flower Queen


Pain either makes or breaks a person.


Beauty Talk

Learn to let him go
Go freely from your mind
If not now, then when?
Until the day of his wedding?

Let it go
Pour everything to Allah
As He is the best listener.


When I pretend to be strong, no one sees my hidden tears except Allah. When I’m sad and need a shoulder to cry on, no one supports me but Allah.

Pleasing a human is very difficult, pleasing Allah is the easiest. People sometimes punish me for mistakes I have not done, Allah ignores and excuses the ones that I did.

This is Allah, The Greatest, The Most Almighty, The Most Beneficent, The Most Merciful, and all praise belongs to Him

Sunlight & Water


Template Designer: Khairina Hairuddin
Background : Cute One



Sederhana Itu Indah