Aisya Abdullah ▲
Follow | Home.
DIVA'S , ich liebe dich.
Monday 24 February 2014 @ 23:33 | 0 Flower's lover

sebelum balik kampung selama seminggu, rasanya nak luangkan masa melepaskan rindu dekat korang. korang takde depan mata, rasa macam................ rindu sangat. kot, hehe :)

bila bangun tidur, kita harap korang ada depan mata. bila makan, sentiasa doa dapat makan dengan korang lagi. setiap apa yang kita buat, semuanya asek teringat kat korang.

2 tahun. nampak macam lama je tempoh tu. tapi masih lagi belum kenal hati budi masing2 kan? antara kita, terlalu banyak rahsia. antara kita, ada benda yang kita tak suka. antara kita, selalu ada hati yang terasa. tapi dalam tempoh perkenalan ni, kita sama2 saling kuat, saling jaga hubungan ni. air mata dah jadi macam air sungai, sentiasa mengalir malah semakin deras. terlalu sebak bila teringat semua tentang kita.


syu, kita start kenal waktu sem 1. 24 jam berkepit, tak kisahla pi mana2 pun. pergi kelas, pergi makan, buat assignment, jumpa pakwe, semuanya kita buat sama2 kan? hee start sem 2 kita mula renggang. mungkin sya yang terlalu keras hati, xnak mengalah minta maaf berdepan dengan syu. sampai sem 4 kita renggang. betulla org kata, kalau sekali hati kita dah jauh, susah nak eratkan balik. mesti ada rasa janggal. syu, take care,.jaga diri dengan bakal suami, kurangkan jumpa2 nanti lepas kahwin dating la 24 jam pun takde siapa nak larang :) jaga mak, abang, adik oke. even sya takrapat dengan family syu, tapi sya terharu dengan layanan family syu pada sya. sya sayang syu sangat2.

mida. kita start rapat sebab bilik kita dekat. selalu lepak bilik mida dengan hani, buat homework sama2. tidur bilik mida, makan magie sama2, online sama2. jangan mudah terpedaya dengan lelaki, kenal hati budi dulu baru boleh suka. kita ni perempuan, hati kita mahal. hanya orang yang layak je boleh ceroboh masuk, itupun dengan izin Allah. jaga kesihatan, jangan sakit2 taw, sya risau sangat bila mida sakit. kalau boleh, sya nak sentiasa ada sisi mida :'( mida manja sangat, tapi comel.. belajar rajin2, mida jangan cepat stress taw, nanti mida pening. kuatkan hati, masa depan kita sangat banyak dugaan, mida kena kuat. paling penting, jangan menangis walau sesukar mana pun cabaran yang datang, sya yakin mida mampu :)

hani, gadis paling setia aku pernah jumpa. hani, kalau sakit hati, jangan simpan sensorang, lepaskan, menangis la, xsalah pun. kalau hati kita terlalu kuat menahan kesedihan, ia akan pecah satu hari nanti. peramah periang, lemah lembut, cantik, semua ciri wanita ade pada kau. lepas ni, rajin2kan diri belajar memasak k.. thanks sudi jadi kawan rapat since sem 3, satu hari takjumpa kau, aku rasa macam hari aku tak lengkap. aku banyak sangat susahkan kau, in and out. hati kau da banyak kali sakit sebab aku kan? haha aku taw aku teruk. tidur pun ganas, kau selalu mengalah tidur kat lantai. barang2 yang aku pinjam mintak halal eh. peneman setia aku pergi mana2 pun, sampai ade yang kata kita belangkas. jujur, aku happy sangat gelak dengan kau, hilang stress aku bila duduk dengan kau. membebel banyak mana pun, kau layan jugak. semua cerita xpuas hati, kau redha je dengar. aku terharu sangat hani :)

sarah, banyak sangat kenangan kita dengan sarah. kalau kita nangis, sarah datang pujuk. kita nangis teruk sangat kan? tapi sarah je yang boleh pujuk. saat orang lain buat kita down, sarah datang bagi semangat. sarah kakak yang sangat baik. sarah kena kuat, jangan nangis. kita selalu berdoa, kalau sarah nangis, kita harap kita adalah org yang boleh redakan tangisan sarah, tapi kita tak mampu. entah la, hati kita sakit tiap kali tengok sarah menangis. kita selalu susahkan sarah kan? manja gedik mengada2 semuanya dengan sarah tapi sarah layan, lagi la naik hantu perangai kita. dengan sara, kita boleh buat perangai masuk air, kalau dengan org lain, diorang tak layan. sarah, doakan kita rajin mcam sarah taw. kita doakan sarah dapat apa yang sarah nak dlam hidup sarah. terima kasih sebab selalu mengalah, sarah sumber kekuatan kita, jangan lemah. sya sayang sarah sangat2 :'(

tini. seorang yang tabah sangat, takpernah tengok tini nangis. maafkan kita selalu buat bising kat bilik tini. bila kita rasa stress kita suka datang bilik tini, sebab stress kita hilang terus. macam ade aura pulak. halalkan barang2 yang kita pernah pinjam. maaf kalau selalu menyusahkan tini ajak pergi bank, pergi shopping dsb, doakan kita ade lesen cepat2 taw, tini tak belajar pun, result tetap top. suka sangat tengok orang macam ni, study smart. tini manja, tini lawak, tini penyayang. kalau suka seseorang, jangan pendam. luahkan je. ingat, orang tu taktaw kita suka dia, mcm mana dia nak suka kita balik. a confession, kita taksuka M pun. betul, kadang2 kita pelik kenapa dia selalu marah membebel kat kita, kita rasa dia menyampah dengan kita. jujur, kita terasa sangat bila dia layan tini better than kita. haha abaikan *wipe tears*. tini, jangan mudah suka orang, jangan juga mudah lepaskan orang. jangan cepat mengalah. tini perfect :)


diva diva kesayangan saya. 2 tahun bersama korang adalah kenangan terindah bagi kita. di saat ada orang benci kita, korang juga yg ada disisi. di saat kita sedih, korang jugak yang happykan. selama mana pun kita berpisah, kasih sayang kita pasti akan temukan kita balik. kita sentiasa berdoa kita akan stay UM sampai habis degree, tapi rezeki semuanya di tangan Allah. nanti selalu2 ingat kita, kalaupun takde kenangan manis, kenangan pahit pun jadi la. sebab sepahit mana pun pertemuan, lagi pahit sakitnya perpisahan.

kita dah jauh dari korang. jauh di mata dekat di hati. harapnya begitulah. ya Allah sya rindu korang sangat2, takpernah ade rasa rindu macam ni. cuba korang tikam hati korang dengan pisau, sakit tak? sakit rindu tu lagi parah dari sakit kena tikam taw :)

korang, ni puisi khas untuk korang................................

tak mengapa,
jika waktu awak gembira, awak lupa saya.
dan waktu awak bersedih awak cari saya.
saya akan tetap ada disisi awak.

saat awak merasa kehilangan,
pandanglah ke belakang,
saya akan tetap ada.
saya takkan berganjak walau seinci pun.

sebab saya hargai awak,
walaupun awak takpernah nampak siapa saya di mata awak.
walaupun awak takpernah hargai kehadiran saya,
saya tetap sahabat awak.

saya nak jadi sahabat susah senang awak.
dunia dan akhirat.

I REALLY MISS THE OLD DAYS :)



Older Post | Newer Post
My Garden

Diaries Queens Flower Lovers


Flower Queen


Pain either makes or breaks a person.


Beauty Talk

Learn to let him go
Go freely from your mind
If not now, then when?
Until the day of his wedding?

Let it go
Pour everything to Allah
As He is the best listener.


When I pretend to be strong, no one sees my hidden tears except Allah. When I’m sad and need a shoulder to cry on, no one supports me but Allah.

Pleasing a human is very difficult, pleasing Allah is the easiest. People sometimes punish me for mistakes I have not done, Allah ignores and excuses the ones that I did.

This is Allah, The Greatest, The Most Almighty, The Most Beneficent, The Most Merciful, and all praise belongs to Him

Sunlight & Water


Template Designer: Khairina Hairuddin
Background : Cute One



Sederhana Itu Indah